Wat doen wij

De Leonardus Stichting initieert, organiseert en financiert projecten die bijdragen aan verantwoord functioneren van jongeren in de maatschappij. Voor de uitvoering zet de stichting maatschappelijke organisaties en professionals in. Daarmee functioneert de stichting als denktank en als maatschappelijk betrokken fonds.

Niets missen?

Wil je op de hoogte blijven van onze activiteiten? Schrijf je dan in voor onze maandelijkse nieuwsbrief.

Schrijf je hier in

Niets missen?

Schrijf je hier in

Initiëren, organiseren en financieren

Dit doen we samen met instellingen en professionals waarmee we het projectontwerp onder meer toetsen op de bijdrage aan onze doelen en effectiviteit. Onmisbaar voor ons is de samenwerking met (onderwijs)instellingen en professionals, die uiteindelijk de projecten zelfstandig uitvoeren. Onze aanwezigheid is tijdens de realisatie van projecten veelal op de achtergrond.

Wij financieren projecten die

Binnen onze 3 focusgebieden vallen
Gericht zijn op jongeren tussen de 10 en 25 jaar;
Vernieuwend zijn en een olievlekwerking hebben;
Gericht zijn op Oost-Nederland;
Effect hebben in de maatschappij;
Projectleiders hebben die er zelf door geïnspireerd worden.

Uw financieringsaanvraag

Heeft u een project dat bijdraagt aan onze doelstelling? En zoekt u hier financiering voor? Meld het ons en beschrijf hierbij in het kort de volgende zaken. (U kunt hiervoor ook gebruikmaken van dit aanvraagformulier). Overlegt u liever eerst? Bel ons gerust.

• Titel van het project
  • Context en achtergrond
  • Doel van het project
  • De doelgroep
  • Het vernieuwende aan het project
  • Wat de maatschappelijke output is
  • Welke partijen er nog meer bij betrokken zijn
  • De start en einddatum
  • De gewenste financiële ondersteuning

Uw aanvraag kunt u sturen naar info@leonardusstichting.nl

Wij zien uw aanvraag graag tegemoet!