Theater in educatie

Onderuit van Theatergroep ’s TOF

Tijdens de inspiratie dag van de Leonardusstichting mocht de Theatergroep ’s TOF over hun stuk “Onderuit” vertellen. Het is een van hun bijzondere theatervoorstellingen die tot stand is gekomen onder leiding van regisseur Michel de Wal. De theatergroep is onderdeel van het jongerenpastoraat in Maria Vlucht. De theaterstukken gaan dus echt ergens over.

“Onderuit” gaat over het kinderarmoedeprobleem. Ze hebben het zelf geschreven na vele gesprekken en gedegen onderzoek. Voor meer informatie over dit of andere stukken: www.theatergroepstof.nl

ONDERUIT wordt in 2020 nog twee keer gespeeld: 10 januari in de Raadzaal van het gemeentehuis in Losser en 17 januari in de kerk in Tubbergen.