Persoonlijke ontwikkeling van jongeren

Songs for Mary 2019

Tijdens Songs for Mary op 22 tot 24 augustus verbleven drie artiesten, drie dagen in het Dominicanenklooster in Zwolle. Vanuit de hectiek van optredens en muziekmaken trokken ze zich drie dagen terug om een liedje te schrijven geinspireerd door Maria. Hiervoor gingen ze in gesprek met de broeders en een Maria-deskundige. Na deze drie dagen traden ze op met hun liedje in de tuin van het klooster. Zo’n 160 mensen bezochten het concert. De drie artiesten die deelnamen waren Broeder Dieleman, AWKWARD i en Aafke Romeijn. Op 6 september vertoont het Dominicanenklooster een documentaire van hun verblijf, waarna deze ook online beschikbaar zal zijn.