Levensbeschouwing in onderwijs

Vooraankondiging: Ronde Tafel Levensbeschouwing Onderwijs

De datum voor de nieuwe Ronde Tafel Levensbeschouwing in Onderwijs is bekend. Op 14 maart biedt de Leonardus Stichting vertegenwoordigers van scholen een inspirerend programma aan bij Van der Valk Deventer, beginnend met een lunch ter kennismaking.

Burgerschap en identiteit staan hoog op de agenda van scholen en politiek. Het zoeken naar vormen om deze doelen in het onderwijs te integreren vraagt initiatief, vindingrijkheid en durf.

Inspirerend

De Leonardusstichting heeft twee eerdere ronde tafel bijeenkomsten georganiseerd. Deze waren inspirerend voor de deelnemers en mondden uit in een aantal projecten.
Als Leonardus stichting ondersteunen wij projecten zowel in het basis- als het voortgezet onderwijs.  Deze projecten zijn onder andere op het gebied van identiteit, maatschappelijke vorming en burgerschap.

Agenda

Bij deze derde ronde tafel willen we opnieuw een platform bieden voor ontmoeting en ideeën.
Geïnteresseerd? Noteer de datum vast in uw agenda.
Opgeven voor de gratis bijeenkomst kan al door te mailen naar info@leonardusstichting.nl.