Webinar over lessen burgerschap op school

Burgerschap op school is het onderwerp van een webinar dat de Leonardus Stichting organiseert. Het webinar komt in plaats van de eerder aangekondigde rondetafelbijeenkomst.

Inhoudelijk is er veel interesse in het onderwerp, maar praktisch blijkt het aansluiten bij een fysieke bijeenkomst voor veel van de genodigden een drempel. Om die reden hebben we besloten om de rondetafel niet in deze vorm door te laten gaan. In plaats daarvan organiseren we een webinar om kennis en praktijkvoorbeelden te delen en met elkaar in gesprek te gaan.

Belangrijk

Tijdens de rondetafelbijeenkomst van mei vorig jaar bleek dat we burgerschapsvorming allemaal belangrijk vinden voor kinderen en jongeren in onze scholen. Daar willen we graag weer met u over in gesprek.

Zodra meer bekend is over programma, datum en tijd melden we dat uiteraard via onze site en op LinkedIn.