Online bijeenkomst over onderwijs in burgerschap

Hoe geef je vorm aan het burgerschapsonderwijs op je school? Dat is het onderwerp van een online rondetafelbijeenkomst van de Leonardus Stichting op 29 mei van15.00 tot 16.30 uur.

De tweede vraag die aan de orde komt is: hoe maak je burgerschapsonderwijs inzichtelijk als de inspectie op bezoek komt? Geen gemakkelijk, maar wel een zeer actueel onderwerp.

Introductie

De bijeenkomst  via MS Teams begint met een inhoudelijke introductie op het thema door Erik Renkema, Adviseur Identiteit bij Verus.

Daarna volgen presentaties over twee heel verschillende projecten, die de Leonardus Stichting ondersteunt.

Vragen

Tot slot is er een interactieve ronde, waarin de vragen van deelnemers aan de rondetafelbijeenkomst centraal staan.

Leerkrachten, identiteitsbegeleiders, schoolleiders, beleidsadviseurs en bestuurders zijn van harte uitgenodigd voor deze gratis rondetafelbijeenkomst.

Aanmelden

Vorig jaar organiseerde de Leonardus Stichting in mei een fysieke ronde tafel in Deventer (zie foto). Dit jaar is besloten de bijeenkomst online te houden. Aanmeldingen ontvangen we graag uiterlijk 17 mei via een mailtje aan rondetafel@leonardusstichting.nl.